menu contact phoe
phone טלפון לייעוץ ראשוני 072-2613633
 
 

נזקי רכוש

עיקר עיסוקו של משרדנו מתמחה בייצוג לקוחות בבתי המשפט השונים בכל הארץ בתחום נזקי רכוש (דירה, רכב, תכולה ועוד), נזקים אלו יכולים להתרחש עקב תאונת דרכים (נזק רכב), שריפה (נזק לרכב, לעסק או דירה), דליקה, שיטפון, נזילת מים, אסון טבע, פריצה, ליקוי בניה ועוד. רכבך נפגע בתאונה? נגרם נזק לדירה או לחנות? במשרדנו תקבל מענה וטיפול איכותי, מהיר ומקיף, צור קשר ותענה במהרה.

במשרדינו מתמחים בליטיגציה, (הופעות בבתי המשפט), דווקא בנושאים אלו!!

מעת לעת מגיע למשרדינו לקוח בעקבות נזק לרכבו אך מסתבר בשיחה קצרה עמו, כי מהשכן למעלה נוזלת התקרה או שהשכן השיג גבול לתחום השטח שלו או שבאותה תאונה עם רכבו נגרמו לו נזקי גוף שלא ידע כלל שזכאי לפיצוי בגינם. אנו מזמינים אתכם לשתף אותנו ואת הנציג איתו אתם מדברים במשרדינו וכך תוכלו לקבל שירות מקיף ורחב ככל הניתן למיצוי זכויותיכם. לכו תדעו אולי נמצא לכם איזו זכות שלא ידעתם עליה.  

אנו מזמינים אתכם לעיין ברשימה חלקית של הנושאים בהם משרדנו מטפל:

נזקי רכוש לרכב:

  • תביעות נזק ישיר – מתאימים למצב בו בעל רכב שנפגע מעוניין לתבוע את הנזק שנגרם לרכבו מבלי לערב את חברת הביטוח שלו.
  • תביעות שיבוב – תביעה בה חברת הביטוח, לאחר שפיצתה את מבוטחה, תובעת את הנהג ברכב הפוגע על פי הסכום בו פיצתה את מבוטחה.
  • תביעת הפסדים כתוצאה מהפעלת פוליסה – כאשר אנו מפעילים פוליסת ביטוח ומקבלים פיצוי, נגרמים לנו הפסדים כלכליים בצורת ההשתתפות העצמית, ו/או השתתפות עצמית בירידת ערך, התייקרות הפרמייה (בשל העובדה שנרשמה תביעה בפוליסה איננו זכאים עוד להנחת "היעדר תביעות"), כינון או קימום - לאחר התאונהובמידה ואין מיצוי פוליסה , חברת הביטוח מקימה את הפוליסה מחדש ולכן היא מפחיתה מסכום הפיצוי את עלות ההקמה של הפוליסה מחדש.
  • תביעת הפרשים – מתאימה למצב בו חברת הביטוח שלי או חברת הביטוח של הצד השלישי פיצו אותי, אך מצאו לנכון להפחית מסכום התביעה מסיבות כאלה ואחרות. (למשל פיצו חלקית על שכר טרחת שמאי בטענה, כי שילמתי יותר מידי). במצב דברים כזה יש לכם אפשרות לתבוע בבית משפט את ההפרש. לרוב יש לחברת הביטוח "תירוץ" לכך שלא משלמת, רק עו"ד אשר מכיר את תחום הביטוח והנזיקין היטב ידע להתמודד מול טענות חברת הביטוח ולגרום לה לשלם לכם את כל שאתם זכאים לו.
  • תביעות בשל מחלוקת נזק- לעיתים אין מחלוקת מי אשם בתאונה, אך הצד הפוגע טוען, כי לא גרם לנזק הנטען, או לא גרם לנזק כלל, או שהנזק היה קיים קודם לתאונה או נגרם אחריה. בתיקים מסוג זה יש צורך באיש מקצוע איכותי, שמאי או בוחן תאונות דרכים, (תלוי בנסיבות העניין), מאחר ומדובר בתיק שהשאלות בו בעיקרן מקצועיות. משרדנו מכיר את כל בעלי המקצוע האיכותיים בשוק וידע "לשדך" לכם את הטוב ביותר עבורכם.

חשוב לדעת!! במקרים רבים גם כאשר יש ביטוח, לא "משתלם" להפעיל את פוליסת הביטוח וכדאי פשוט לתבוע את הנהג ברכב שפגע ברכבכם ו/או את חברת הביטוח שלו. בין אם מדובר במצב בו כבר קיימת לכם תביעה באותה שנה וקיים חשש שהפעלה נוספת של הפוליסה תוביל לכך שחברת הביטוח לא תהיה מוכנה להמשיך לבטחכם, או מצב בו אין לכם כלל ביטוח מקיף, או אפילו כשההשתתפות העצמית גבוהה, והנזק נמוך ממנה. חשוב להבין, כי רק עורך דין מנוסה בתחום יוכל להביא לתוצאה הטובה ביותר. משרדנו בעל ניסיון של יותר מ- 20 שנה בתחום הרכב והביטוח, ובעל אחוזי הצלחה גבוהים ביותר, קשרים עם חברות הביטוח השונות ובעלי מקצוע מהשורה הראשונה שיסייעו בידכם להביא את סיכויי הצלחתכם למקסימום האפשרי.

להורדת מסמך למילוי פרטים לאחר תאונה לחץ כאן

כמו כן, ישנה חשיבות ראשונה במעלה לפעולותינו לאחר קרות תאונה להלן מדריך בסיסי להתנהגות לאחר תאונה  -

  • זכרו!! עדיף להסכים דווקא לשמאי רשימה של חברת הביטוח של הצד השני, שכן הוא מחוייב לנאמנות כלפיכם על פי הוראות משרד התחבורה ומצד שני השמאות שלו מחייבת את חברת הביטוח של צד ג'  ויש לה זמן מוגבל של 24 שעות לערער עליה. אגב ניתן לערער על חוו"ד זו אך צריך לעשות זאת במהירות ובזריזות לייעוץ ראשוני פנו אלינו.
  • לבדוק אצל מספר שמאים לקבל הצעות מחיר לכל חברה יש רשימה ארוכה של שמאי חוץ לייעוץ בבחירת שמאי פנו אלינו, משרדנו מכיר הרבה שמאים טובים ויוכל להמליץ לכם את מי לבחור.
  • חשוב!! לצלם מייד לאחר התאונה, ועדיף בוידאו שגם ישמעו מה נאמר על ידי הצד השני. יש לצלם את המסמכים של צד ג' כולל את הנהג עצמו ות.ז. שלו. לצלם נזקים, שברים על הכביש וחשוב לא פחות את הרכבים מייד לאחר התאונה (מרחוק), צלמו את מקום התאונה כדי שתהיה לכם תמונה מנצחת לגרסתכם וכיוצ"ב.
  • רכב פגע בכם וברח? מייד לרשום את מספרו לדווח למשטרת ישראל ולשמור על הפתק עליו רשמתם את פרטיו פתק זה הינו ראיה קריטית לפעמים בבית המשפט, כך ממש!!
  • במידה  והיו עדים לתאונה מיד לדרוש את פרטיהם אפילו אם היו טרמפיסטים לרגע ברכבכם או אדם שעמד בתחנת אוטובוסים, מדובר בעד קריטי שיקל על קבלת הפיצוי מצד ג' באופן משמעותי.
  • חובת דיווח לחברת הביטוח ובמקרים מסויימים אף במשטרה - טופס הודעה על התאונה ניתן להוריד באתר שלנו  לחץ כאן להורדת טופס הודעה למילוי. כמו כן במקרים מסויימים כמו רכב שפגע וברח או בתאונה עם נפגעי גוף קיימת חובה לדיווח במשטרה!!  
  • אנו לא ממליצים לחתום על הודאה באחריות, בנושא זה פנו אלינו.
  • מיותר לערב משטרה במידה ואין נפגעי גוף, בנושא זה פנו אלינו.

שאלות ותשובות:

  • האם כדאי להגיש תביעה קטנה או תביעה רגילה ו/או הצטרפות לתביעת שיבוב של חברת הביטוח? – במקרים רבים מתאימות תביעות נזקי הרכוש מפאת סכומן, לבית משפט לתביעות קטנות, אולם חשוב להבין, כאשר אנו תובעים אדם אשר מבוטח בחברת ביטוח, חברת הביטוח תשלח לדיון בבית המשפט לתביעות קטנות נציג, אשר לרוב אינו קשור כלל לתיק הספיציפי בשום צורה ומשמש דרך קבע כנציב אותה חברה בתביעות קטנות. פירוש הדבר הוא שמולו אמנם לא מתייצב עורך דין, אך מדובר באדם המיומן בייצוג ואשר מכיר טענות משפטיות על בוריין. כך שיחסי הכוחות נוטים לכיוונו. כל זאת בעוד שההבדל היחיד בעלות בין התביעות הינו סכום האגרה. בכל מקרה מומלץ להיוועץ בעו"ד טרם קבלת החלטה לאיזה בית משפט כדאי שנגיש את תביעתנו בנסיבות המקרה.
  • הזמנה והתייצבות לדיון - תמיד עדיף שעורך הדין מרכז בשבילכם את מסמכי התביעה, מועד הדיון והגשת מסמכים במידת הצורך.
  • מה לעשות אם הגישו נגדי תביעה? בשלב ראשוני יש להבחין בין דרישה טרם נקיטת הליך משפטי להגשת תביעה בבית משפט.  בשני המקרים הכרחי להגיב בזמן על מנת להכין את התיק נכון ולהימנע מהוצאות מיותרות. לכן חשוב להתייעץ עם עו"ד מנוסה לגבי אופיציות הטיפול המתאימות לכם ביותר, מתוך מגוון שיקולים, על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר בצורה היעילה ביותר.

 

נזק רכוש לדירה או בית עסק:  

נזילה מהשכן? נזק למבנה? חב' הביטוח לא מוכנה לשלם? נגרם נזק לצד שלישי שנבע משטח שבבעלותכ? משרדנו כאן עם ניסיון רב שנים לפעול בדרך המהירה והיעילה ביותר לקבלת פיצוי או להגן עליכם מפני תביעות שהוגשו נגדכם.

למשרדינו נסיון רב שנים בניהול משפטים אל מול חברות ביטוח שמסרבות לשלם או בדרישות מולן.

הדירה או העסק ניזוקו פנה אלינו ומייד תדע מה לעשות!! 

להלן מדריך בסיסי להתנהלות מול גורם נזק לדירה או בית עסק - התנהלות מול גורם נזק לדירה ועסק יכולים להיום קצת מעצבנים לפעמים ולכן הכנו לכם רשימת מכולת קצרה לפיה עליכם להתנהל אל מול המזיק העקשן:

  • הדייר מלמעלה לא מוכן לתקן את הנזילה באמבטיה או בשירותים והדבר גורם לעובש וכתמי רטיבות אצלך בדירה מה עושים? תיעוד, תיעוד ותיעוד!
  • כל התנהלות מול אותו דייר מזיק חייב להיות מתועד הן על ידי צילומי הנזק והן על ידי הקלטות שיחה וכדומה.
  • היה ואותו דייר עקשן וסרבן אינו מוכן לטפל בבעיה פנו אלינו להתחלת טיפול מול אותו מזיק תחילה אנו נוציא אליו מכתב דרישה ובמידת הצורך אף נפעיל את זכויותיכם הלגיטימיות לצו עשה דחוף מבית המשפט.
  • מניסיון לרוב זה נגמר במכתב אך יש דיירים סרבנים שאילצנו אותם לפעול לתיקון המפגע ואל דאגה הם שילמו את כול ההוצאות.
  • חברת הביטוח שלך לא מוכנה לשלם לך את הנזקים על אף שיש לך ביטוח תכולה ומבנה? שוב תיעוד של כל פעולה ופעולה מול חברת הביטוח הינו הדבר האפקטיבי ביותר שמצאנו לנכון לייעץ לכם. התיעוד הינו הכלי הכי חזק כדי לנצח במשחק מול חברות ביטוח, כך ממש!!
  • תעדו את הנזקים תעדו את התשלומים, מצאו חשבוניות תשלום עבור הפריטים שרכשתם, תעדו שיחות עם נציגי החברה, תעדו הכל הכל רק כך ננצח!!

הסרת כיסוי ביטוחי:

חברת הביטוח הסירה כיסוי ביטוחי? או שחברת הביטוח שלמה רק חלק מהנזק? אנו ממליצים לכם לפנות אלינו עם הרשימה לפוליסה והערכת השמאי ואנו נדע אם זוהי "שיטת מצליח" או "שיטת הסלמה" ואם יש אמת בסירובה של חברת הביטוח מלהגיש לכם עזרה ופיצוי על פי תנאי הפוליסה. משרדינו מומחים בנושאי ביטוח והם יתאמצו למענכם כדי למצוא את הפרשנות הנכונה בפוליסה. לא פעם הגיע לקוח מיואש אל משרדינו ולרוב אנו פעלנו בנחישות ובזריזות כדי למצוא ולהעמיד את חברת הביטוח על טעותה.   

להרחבה בנושא הסרת כיסוי ביטוחי לחץ כאן

  

 

 

 

 

התקשרו עוד היום לקבלת ייעוץ - 072-2613633
למעלה
ווצאפ